يكيش رو دارم

حالا اسمش رو ميذاره لاشي. يه عده ميگن فاحشه. حالا هرچي منظور كسيه كه با هركسي ميخوابه. 
بعد هم ميگه حالا لاشي هراسي رو چه كنيم كه من خودم لاشي ام. بعد يكي خيلي مودبانه ميگه poly هراسي. 
حالا نميخوام فرياد وااسفا سر بدم كه اركان خانواده و اخلاقيات و .. 
اما جدي ما داريم به كجا ميريم؟
هرعملي بار مثبت ومنفي خودش رو داره. اصلا بگيم تبعات خودش رو به دنبال داره. 
قبلا گفته بودم نژاد پرستم الان ميگم ضد پلي گري هستم. اصلا لاشي فوبيا دارم. چندشم ميشه. نه از اوني كه اين عمل رو انجام ميده. از اوني كه بهش افتخار ميكنه و خيلي هم دوست داره.  از اون چندشم ميشه. از فاحشه ي روحي و احساسي. 

۲ نظر:

  1. بدبختانه آنی جان ، مدتهاست که این قبیل افتخارات انگار داره بخشی از فرهنگ جامعه میشه ، زن و مرد نداره، نوع افتخار هم فرقی نداره ، فقط مشخصاً همه از نوعیه که آدم به قول تو فوبیاش رو داره ، یارو میاد با افتخار میگه با فلان روش وارد طرح ترافیک شدم ! یا فلان طور از کنتورم برق دزدیدم ! یا همین مسئله که تو نوشتی و دیگه داره تبدیل به فاجعه میشه . نه که خودمو مبرا کنم ، منم مثل همه ، دارم خیلی کارها انجام میدم و ذهن قانونمند ندارم ، گیرم در مقیاس کوچکتر ! همین که گاهی پامو میذارم روی گاز و نگاه میکنم اگه پلیس ببینم پامو برمیدارم یکی اش ! اصل اینه که یه کاری میکنم که میدونم درست نیست ، حالا یا قانونی نیست یا اخلاقی نیست یا عرفی نیست یا هر چی ، ولی سینمو سپر میکنم و میگم کردم خوب هم کردم ! به بقیه هم یاد میدم و تشویقشون میکنم ! میدونی کار نسلی مطلبه و تغییرات عظیم در روشهای تربیتی + شرایط مالی اقتصادی جامعه + ...... به هر حال به سن و نسل من نمیرسه ، ایشالله به بچه های من برسه .

    پاسخحذف